Zahvaljujući spoju drevne mudrosti i moderne nauke, nastao je japanski skincare brend Tatcha, koji je osvojio kozmetičku industriju minimalističkim pristupom i luksuznim formulama, inspirisanim tradicionalnim japanskim ritualima nege kože.
Osnivačica brenda, Victoria Tsai, ideju za Tatchu je dobila tokom putovanja u Japan, gde je upoznala rituale nege kože, koje vekovima praktikuju gejše. Oduševljena njihovom negovanom, gotovo porcelanskom kožom, odlučila je da stvori liniju proizvoda koja će spojiti autentične japanske sastojke sa savremenim dermatološkim saznanjima.
Tako je nastala Tatcha, brend koji se oslanja na jednostavnost, ritual i kvalitet. Njihov zaštitni znak je kompleks Hadasei–3™, jedinstvena mešavina fermentisanog pirinča. zelenog čaja i algi, koji su poznati po tome što koži vraćaju sjaj, hidrataciju i elastičnost.
U eri kada sve više ljudi traži proizvode bez štetnih hemikalija, Tatcha se pozicionirala kao brend koji nudi tzv.clean beauty – formule bez parabena, sulfata, ftalata i mineralnih ulja. Upravo zbog toga su njihovi proizvodi popularni i među osobama sa osetljivom kožom.
Među najpoznatijim proizvodima izdvajaju se:
The Dewy Skin Cream – bogata, hidratantna krema koja pruža zdrav sjaj.
The Rice Polish – nežni enzimski piling u prhau
The Essence – tečni tretman koji povećava efikasnost drugih proizvoda
The Silk Canvas – prajmer, koji je postao virlani hit na društvenim mrežama
Dobra vest je da su proizvodi brenda Tatcha dostupni u Sephori u TC Ušće i Galerija.
i2 portal