Veštačka inteligencija u modnoj industriji: H&M digitalno klonira modele

H&M pokreće saradnju sa modelima i agencijama na stvaranju „digitalnih blizanaca“ koji se ne razlikuju od svojih ljudskih pandana i koji bi se uskoro mogli pojaviti u onlajn marketinškim kampanjama, objavio je Business of Fashion prošle nedelje.

H&M planira da digitalizuje 30 modela ove godine tako što će ih fotografisati iz različitih uglova pod različitim osvetljenjem. Tehnološka kompanija pod nazivom Uncut će pomoći u ostatku.
Modeli koji učestvuju poseduju prava na svoje virtuelne sličnosti i mogli bi da pregovaraju o plaćanju za mesto za e-trgovinu svog blizanca „potpuno isto“ kao i za tradicionalne poslove, rekao je portparol H&M-a. Modeli takođe mogu rezervisati svoje digitalno ja za snimanje drugih brendova.
H&M je već replicirao nekoliko modela visokog profila, uključujući Vilmu Sjoberg i Mathildu Gvarliani, koje su radile za za Vogue i Chanel.

Ovo su neke od najubedljivijih slika veštačke inteligencije do sada. Mala broj osoblja BoF-a ispravno je identifikovao prave fotografije  Mathilde Gvarliani u internoj anketi. Dečko druge manekenke nije mogao da napravi razliku između njenog pravog snimanja i njenog digitalnog blizanca.

„Ljudi će biti podeljeni“, priznao je glavni kreativni direktor H&M-a Jorgen Andersson. Rekao je da će se AI infiltrirati u industriju na ovaj ili onaj način, tako da modeli i agencije treba da dobiju udeo.

Sa druge strane: Omogućavanje modelima da u suštini rade više poslova u isto vreme moglo bi da isključi zvezde u usponu.
Za fotografisanje u e-trgovini korišćenjem digitalnog blizanca verovatno neće tbiti potrebna kompletna ekipa, što bi moglo da nanese štetu šminkerima i drugim kreativnim i tehničkim radnicima na setu.

Pedeset četiri odsto Unije za radiodifuziju, zabavu, komunikacije i pozorište u Velikoj Britaniji smatra da će veštačka inteligencija negativno uticati na modnu industriju. Baš na vreme: Njujorški zakon koji će stupiti na snagu u junu će zaštititi prava modnih radnika na njihove digitalne replike i zahtevati da ih brendovi i agencije koriste samo uz pismenu saglasnost modela.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i