Britanski high-street modni brend Topshop najavljuje spektakularan povratak na scenu. Nakon što je 2021.godine njegov matični Arcadia Group propao, a prava brenda preuzeo ASOS, brend je funkcionisao isključivo putem internet prodaje. Međutim, situacija se menja: u septembru će se održati prva revija nakon sedam godina – u formatu see noow, buy now, tokom Nedelje mode u Londonu, a ove subote, 16. avgusta 2025. godine, će na Trafalgar skveru biti prikazana kolekcija jesen/zima, koja je otvorena za javnost.
U septembru prošle godine, ASOS je prodao većinski udeo u Topshop-u kompaniji Heartland, danskom modnom brendu koji je već posedovao brendoveVero Moda i Jack & Jones. U vreme sklapanja dogovora, novi vlasnici su nagovestili povratak.
Topshop ponovo pokreće svoju veb stranicu i biće predstavljen u partnerskim prodavnicama širom Evrope i ostatka sveta, uključujući Printemps, Magasin du Nord i McElhinneys, kao i kod niza britanskih partnera.
Cara Delevingne – ikona i nova ambasadorka brenda
Topshop je ponovo udružio snage sa svojom dugogodišnjom zvezdom – supermodelom Carom Delevingne, koja je sarađivala sa Topshopom još 2014.godine, kao prvi model u solo kampanji.
Sada su zajedno kreirali ekskluzivnih 30 komada za sezonu jesen/zima: farmerke, jakne, kapute; prevladava monohromatska paleta, uz naglasak na avokado zelenu boju.
Kolekcija će biti dostupna online, na topshop.com, počevši od 16.avgusta.
i2 portal