Kada pomislite na istorijski Studio 54 u Njujorku, verovatno vam padne na pamet nekoliko stvari: glamur, uticaj, koji menja kulturu i disko muzika. Kultni noćni klub zatvorio je svoja blistava vrata sredinom osamdesetih, ali Valentino Beauty otvara vrata čuvenog kluba, 10. septembra, samo uz pozivnice za stručnjake za lepotu i modu, originalne posetioce Studija 54 i prijatelje, a u čast nove kolekcije Rendez-Vous Ivory.
Sa ograničenim izdanjima svog karmina Spike Valentino Buttery Matte u toploj ružičastoj karameli i teraco crvenoj boji, parfemske vode Born in Roma Donna i toaletne vode Born in Roma Uomo, brend ima za cilj da pronađe ravnotežu između senzualnosti i smelosti visoke mode.
Ekskluzivni Born in Roma Donna sadrži citrusnu notu cveta pomorandže i gurmanski akord belog sleza, plus madagaskarsku burbon vanilu i beli mošus kako bi miris ostao prizemljen. I za razliku od svog originalnog prethodnika, koji je više cvetni i zemljani, limitirano izdanje Born in Roma Uomo dobija topliji, drvenastiji zaokret, zahvaljujući notama ambera, bergamota, lavande i akorda kamina. Par ruževa za usne Spike Valentino Ivory, zajedno sa ružičasto-zlatnim šljokicama, upotpunjuju asortiman inspirisan Studiom 54. Pored toga, svaka nijansa je prožeta mat završnicom.
Pored predstojećeg događaja, Valentino Beauty je takođe objavio novu reklamnu kampanju za kolekciju koja prikazuje uzbuđenje noćnog života Njujorka. Reklama je zamišljena kao poziv kupcima da se pridruže brendu na svom ličnom susretu kroz njihovu kolekciju.
i2 portal