U eksperimentu sa cenama, „The Ordinary“ ustupa kontrolu svojim kupcima

Shvatajući da mnogi kupci osećaju pritisak inflacije, brend „The Ordinary“ eksperimentiše sa nečim što nikada pre nije urađeno: „Izaberite svoju cenu“ (Choose your price) za popularni set proizvoda.

Brend za negu kože, poznat po svom jednostavnom pristupu efikasnim formulacijama, poziva kupce da biraju između tri cene za „The Daily set“: puna cena, popust od 23% ili 40%, u zavisnosti šta ko može da priušti. Plaćanjem regularne cene kupci podržavaju ovu incijativu i pomažu da nega kože bude dostupna svima.

Ovaj model „plati koliko hoćeš“ nije samo pametan marketing, već je i test koliko brend može da veruje svojim kupcima da će da urade pravu stvar- neka vrsta kockanja koja zavisi od verovanja da će ljudi pošteno platiti. Dopuštajući onima koji to mogu da priušte i plate punu cenu, da na taj način subvencionišu druge, „The Ordinary“ tako neguje i duh zajedništva i brige. Promocija će trajati do 31.oktobra (u radnjama i onlajn), a brend će odlučiti da li može da nastavi i dalje.

i2 portal

 

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i