U eksperimentu sa cenama, „The Ordinary“ ustupa kontrolu svojim kupcima

Shvatajući da mnogi kupci osećaju pritisak inflacije, brend „The Ordinary“ eksperimentiše sa nečim što nikada pre nije urađeno: „Izaberite svoju cenu“ (Choose your price) za popularni set proizvoda.

Brend za negu kože, poznat po svom jednostavnom pristupu efikasnim formulacijama, poziva kupce da biraju između tri cene za „The Daily set“: puna cena, popust od 23% ili 40%, u zavisnosti šta ko može da priušti. Plaćanjem regularne cene kupci podržavaju ovu incijativu i pomažu da nega kože bude dostupna svima.

Ovaj model „plati koliko hoćeš“ nije samo pametan marketing, već je i test koliko brend može da veruje svojim kupcima da će da urade pravu stvar- neka vrsta kockanja koja zavisi od verovanja da će ljudi pošteno platiti. Dopuštajući onima koji to mogu da priušte i plate punu cenu, da na taj način subvencionišu druge, „The Ordinary“ tako neguje i duh zajedništva i brige. Promocija će trajati do 31.oktobra (u radnjama i onlajn), a brend će odlučiti da li može da nastavi i dalje.

i2 portal

 

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Ona

Kafa usporava starenje kod žena

Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout

Trendovi

Jacquemus Beach Club u Monte Carlu

Jacquemus stiže u Monaco kako bi proslavio duh Rivijere. Od 1930-ih, hotel Monte Carlo Beach– koji se sastoji od 40 soba i apartmana izvrsno dizajniranih