Nova Assouline knjiga posvećena jezeru Como i najboljem hotelu na svetu

Jezero Como. Pod širokim tendama, spoljni stolovi su obasjani toplom, zlatnom svetlošću. Ljubavnici šetaju među stablima drveća, šaputajući slatke reči. Passalacqua je tako idiličan i privlačan da ne možete a da ne postanete romantičar, zarobljen snovima o ljubavi. Otkako je Belini ovde napisao dve najveće svetske opere, Normu i Sonnambulu, ovaj hotel je postao njegov duh čuvar. Njegova spokojna, senzualna priroda i dalje odjekuje kroz vilu i bašte koje se spuštaju do jezera.

Proglašen za najbolji hotel na svetu 2023. godine, Passalacqua otelotvoruje samu suštinu italijanskog sna. Ovo imanje iz osamnaestog veka nalazi se u zrelim terasastim vrtovima sa pogledom na jezero Como, nudeći samo dvadeset četiri intimne sobe i apartmane dizajnirane za vrhunsko opuštanje i prefinjeni luksuz. Osmišljen kao pravi dom daleko od kuće, on je i dobrodošlo utočište nakon dana istraživanja zadivljujuće lepote regiona i mesto koje možda nikada nećete želeti da napustite.

Ova knjiga je nastala u tesnoj saradnji sa vlasnicima Paolom, Antonelom i Valentinom De Santis, pozivajući goste da provedu nezaboravne dane na imanju Passalacqua. Od trenutka kada prođete kroz kapiju do trenutka kada nevoljno odete – iskustvo se odvija kao san.

Passalacqua: Ljubavno pismo jezeru Como na 140 strana sadrži ekskluzivne ilustracije Andree Ferole, fotografije Darije Reine i razmišljanja voljenih gostiju kao što su J.J. Martin, Dona Hej i Emilija Viksted.

Cena knjige je 120 eura i dostupna je na zvaničnom Assouline sajtu.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i