Najprodavaniji ženski parfem svih vremena

U svetu luksuza i elegancije, jedan parfem zauzima neprikosonoveno prvo mesto već više od jednog veka, a to je Chanel No.5, najprodavaniji ženski parfem svih vremena. Od svog nastanka 1921.godine, pa sve do danas, ovaj parfem nije samo simbol glamura, već i deo kulturne istorije.

Revolucija u bočici

Kada je Gabrielle „Coco“ Chanel odlučila da stvori parfem za „ženu, a ne za cvet“, promenila je tok parfemske industije, U saradnji sa slavnim Ernestom Beauxom, lansirala je miris koji nije ličio ni na jedan pre njega – prvi parfem sa sintetičkim aldehidima, koji je stvorio odećaj čistoće i elegancije.

Bočica je bila jednostavna, gotovo apotekarska, ali upravo ta suptilnost postala je ikona dizajna. Broj 5 je izabran, jer je to bio njen srećan broj, i ispostavilo se da je to bila prava odluka.

Globalni fenomen

Prema procenama, jedna bočica Chanel No.5 se proda svakih 30 sekundi negde u svetu. Od pariske elite do holivudskih zvezda, ovaj parfem je pronašao mesto na toaletnim stočićima miliona žena širom sveta. Merilin Monro je dodano učvrstila njegov status ikone, kada je 1950-ih izjavila kako „noću nosi samo nekoliko kapi parfema Chanel No.5„.

Bezvremenski miris

Chanel No.5 nije samo najprodavaniji, on je i jedan od najprepoznatljivijih mirisa u istoriji. Kombinuje note jasmina, ruže, sandalovine, vanile i vetivera, sa aldehidnim vrhom koji mu daje karakterističan, čist i sofisticiran trag. Upravo ta složenost čini ga jednako relevantnim danas, kao i pre 100 godina.

Više od parfema

Danas Chanel No.5 nije samo parfem – to je brend, legenda, statusni simbol i umetnički izraz. Uprkos konkurenciji i promenama u trendovima, ostaje neprikosnovena zvezda tržišta luksuzne kozmetike.

U svetu koji se menja neverovatnom brzinom, Chanel No.5 dokazuje da istinska elegancija nikad ne izlazi iz mode.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i