Kolekcija dekorativne kozmetike u limitiranom izdanju, kreirana sa L’Oréal Paris, označava prvo lansiranje kozmetike modne kuće Mugler u poslednjih 15 godina, a Kendal Džener je zaštitno lice kampanje.
Luksuzna francuska modna kuća Mugler vraća se kozmetici nakon 15-godišnje pauze lansiranjem nove linije dekorativne kozmetike, u saradnji sa L’Oréal Paris.
Limitirano izdanje će sadržati puder u 10 nijansi, ajlajner, maskaru, karmine, sjajeve za usne i palete senki za oči.
Kolekcija će biti dostupna za kupovinu u SAD, Kini, Africi, Evropi i Latinskoj Americi.
Cene se kreću od 12,99 do 20,99 funti.
Proizvodi u kolekciji privlače pažnju globalnog tržišta i pomeraju se ka „skinifikaciji“ šminke, sa kompaktnim jastučićima inspirisanim azijskim trendovima lepote i formulama karmina sa hijaluronskom kiselinom.
Lansiranje je obeleženo reklamom, u čijoj je režiji bila globalna ambasadorka L’Oréal Paris, Kendal Džener, a u režiji Kolina Solala Karda.
Globalni šminker L’Oréal Paris, Harold Džejms, bio je iza kreativnog pravca za snimanje kampanje, kreirajući četiri izgleda šminke inspirisana Mugler odevnim kombinacijama koje je nosila Džener, pored kreiranja izgleda za veb stranicu.
Ova saradnja označava četvrtu kolekciju L’Oréal Paris u partnerstvu sa kućama visoke mode, nakon Balmain-a (2017), Isabel Marant (2018), Karl Lagerfeld-a (2019) i Elie Saab-a (2021).
Saradnja dolazi u trenutku kada brojne velike modne kuće ulažu u proširenje svoje ponude kozmetike, nakon lansiranja linije šminke Louis Vuitton-a.
i2 portal