Spoj luksuza i pop kulture nikada nije bio očigledniji nego sada, kada je francuski luksuzni brend Moynat predstavio novu kolekciju torbi sa motivima popularne Labubu lutke. Ova saradnja je izazvala buru reakcija na društvenim mrežama, ali i među modnim kritičarima.
Labubu je lik kog je osmislio umetnik Kasing Lung, a postao je svetski poznat zahvaljujući kompaniji Pop Mart. Reč je o malom stvorenju iz kolekcionarske serije „The Monsters“, igračka koja balansira između simpatičnog i pomalo jezivog izgleda. Upravo ta ambivalentnost učinila ju je savršenim simbolom savremene modne igre.
Moynat + Labubu: Nova dimenzija luksuza
Brend Moynat, poznat po ručno rađenim kožnim torbama i aksesoarima visokog kvaliteta, predstavio je limitiranu seriju torbi, mini kofera i futrola za pasoš ukrašenih motivima Labubu i drugih likova iz serije, poput Zimoma i King Mona. Torbe su dostupne u varijantama sa printom, kao i sa ručno našivenim figuricama Labubu kao privescima.
Cene ovih torbi se kreću u rangu od nekoliko hiljada evra, što je standard za Moynat proizvode. Međutim, privesci sa Labubu likom se nešto pristupačniji – koštaju između 100 i 300 evra, u zavisnosti od izdanja. Zanimljivo je da se neke od ovih igračaka preprodaju za znatno više cifre na sekundarnom tržištu, posebno retke varijante koje se prodaju u tzv.“blind box“ pakovanjima, gde ne znate koji tačno lik kupujete dok ne otvorite kutiju.
Reakcije javnosti su podeljene. Jedni oduševljeno pozdravljaju potez kao osveženje u luksuznoj modi, dok drugi kritikuju „komercijalizaciju dečije kulture“ i „srozavanje estetike brenda„. Ipak, činjenica je da su torbe već rasprodate u mnogim svetskim gradovima, a lista čekanja se svakodnevno produžava.
Ova saradnja svedoči o promenama u svetu luksuza, više nije samo reč o klasici i ekskluzivnosti, već i o igranju sa trendovima, emocijama i nostalgijom. Labubu na Moynat torbi nije samo ukras, već simbol spoja prošlosti i budućnosti, detinjstva i sofisticiranosti, Istoka i Zapada.
i2 portal