Modna kuća Gucci slavi značaj bambusa impresivnom izložbom na milanskoj Nedelji dizajna

Gucci | Bamboo Encountersnaglašava trajni kulturni i kreativni značaj bambusa kroz smele reinterpretacije svetskih umetnika i dizajnera.

Legenda kaže da je Guccio Gucci šetao pored reke Arno i, ugledavši snopove izdanaka bambusa, pomislio je da bi oni mogli da posluže kao alternativa s obzirom na oskudicu sirovina posle Drugog svetskog rata.

To je dovelo do nekoliko inovacija osnivača brenda, uključujući Gucci Bamboo torbu iz 1947. godine. Sada kompanija učestvuje na Milanskoj nedelji dizajna kroz izložbu „Gucci | Bamboo Encounters“ koja slavi ovo nasleđe.

„Ova godina je fundamentalna za izražavanje Guccijevog identiteta kroz njegove kodove, a bambus je jedan od temeljnih elemenata njegove estetike,“, rekao je glavni izvršni direktor Stefano Cantino. „Bambus je materijal koji ne služi samo za, već oličava vrednosti brenda i njegovu otpornost. Savija se, ali se ne lomi. Takođe odražava Guccijevu kreativnost, jer je materijal koji nudi beskrajne mogućnosti za istraživanje i inovacije.“

Gucci je prilagođavao bambus različitim dizajnom tokom godina, a izložba istražuje trajni uticaj materijala i kako on nastavlja da premošćuje prošlost i sadašnjost.

Izložba je smeštena u manastiru San Simpliciano, koji datira iz četvrtog veka. Nalazi se u srcu umetničkog okruga Brera i impresivan je svojom monaškom arhitekturom, freskama, kamenim stubovima, lukovima.

„Mislili smo da je to savršena lokacija jer smatramo da ovaj prostor nudi kontekst prirodnog okruženja komadima od bambusa“, rekao je Cantino.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i