Mačka Karla Lagerfelda zaštitno lice nove Hublot kampanje

Kako bi obeležio 20. godišnjicu svoje kultne kolekcije Big Bang, Hublot je pokrenuo novu smelu kampanju u kojoj glavnu ulogu igra niko drugi do Choupette (Šupet), najrazmaženija mačka na internetu.

Plavo-krem birmanska mačka bila je obožavani ljubimac nemačkog modnog dizajnera Karla Lagerfelda i postala je zvezda društvenih medija.

Slika koju je za potrebe kampanje snimila vizionarska modna fotografkinja Karlijn Jakobs, predstavlja Hublot-ov smeli novi slogan: „Poseduj to“ – izjavu koja odražava neustrašivi, revolucionarni duh brenda.

Hublotov izbor Šupet je čudan, posebno zato što, kako je brend duhovito istakao u saopštenju za štampu, mačka „nema zglob niti zna kako da odredi vreme“. Pa ipak, Šupet, „ ikona poznata po svom otmenom načinu života“, donosi svoj „prepoznatljiv stav kampanji koja slavi skandalozno samopouzdanje i radikalnu individualnost“, izjavili  su ispred Hublot-a.

Poznat po pisanju pravila dizajna satova, Hublot-ov Big Bang je debitovao 2005. godine fuzijom nekonvencionalnih materijala poput gume i keramike, drmajući industriju koja se oslanja na tradiciju. Dvadeset godina kasnije, kolekcija nastavlja da se razvija sa tehničkim inovacijama i avangardnim stilom, a sada i neočekivanim ambasadorima.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i