Mačka Karla Lagerfelda zaštitno lice nove Hublot kampanje

Kako bi obeležio 20. godišnjicu svoje kultne kolekcije Big Bang, Hublot je pokrenuo novu smelu kampanju u kojoj glavnu ulogu igra niko drugi do Choupette (Šupet), najrazmaženija mačka na internetu.

Plavo-krem birmanska mačka bila je obožavani ljubimac nemačkog modnog dizajnera Karla Lagerfelda i postala je zvezda društvenih medija.

Slika koju je za potrebe kampanje snimila vizionarska modna fotografkinja Karlijn Jakobs, predstavlja Hublot-ov smeli novi slogan: „Poseduj to“ – izjavu koja odražava neustrašivi, revolucionarni duh brenda.

Hublotov izbor Šupet je čudan, posebno zato što, kako je brend duhovito istakao u saopštenju za štampu, mačka „nema zglob niti zna kako da odredi vreme“. Pa ipak, Šupet, „ ikona poznata po svom otmenom načinu života“, donosi svoj „prepoznatljiv stav kampanji koja slavi skandalozno samopouzdanje i radikalnu individualnost“, izjavili  su ispred Hublot-a.

Poznat po pisanju pravila dizajna satova, Hublot-ov Big Bang je debitovao 2005. godine fuzijom nekonvencionalnih materijala poput gume i keramike, drmajući industriju koja se oslanja na tradiciju. Dvadeset godina kasnije, kolekcija nastavlja da se razvija sa tehničkim inovacijama i avangardnim stilom, a sada i neočekivanim ambasadorima.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout

Trendovi

Jacquemus Beach Club u Monte Carlu

Jacquemus stiže u Monaco kako bi proslavio duh Rivijere. Od 1930-ih, hotel Monte Carlo Beach– koji se sastoji od 40 soba i apartmana izvrsno dizajniranih

Preporučujemo

Noćni voz od Rima do Azurne obale

Espresso Riviera vraća se na šine nakon uspešne letnje sezone prošle godine. Sa lenjim letnjim danima pred vratima, dugo, opušteno putovanje vozom između dve prelepe