Čuveni brend nakita Tiffany & Co. otvorio je svoj najambiciozniji butik do sada – petospratnu oazu luksuza u tokijskoj četvrti Ginza, sa umetničkim instalacijama, arhivskim komadima, i prvim Blue Box cafeom u Japanu.
Na površini od oko 2540 m2 i pet nivoa (suteren + četiri sprata), objekat predstavlja novi epicentar brenda na azijskom tržištu.
Fasada visoka 66 metara, delo renomiranog japanskog arhitekte Juna Aokija, odiše Tiffany plavo belom gradacijom, inspirisanom lampom od wisterije, dizajniranoj od strane Louis Comfort Tiffanyja. U izlogu se nalaze umetnička dela japanske umetnice Kimiko Fujimura, čiji apstraktni prikazi prirode brišu granicu između nakita i umetnosti.
Enterijer butika potpisuje poznati dizajner Peter Marino, koji je kreirao sofisticirani prostor sa više od 50 umetničkih dela (polovina je izložena u Japanu po prvi put).
Parter, nazvan „World of Tiffany“ prikazuje brilijantne dijamantske kolekcije, dok je u suterenu zona „Gold & Diamond icons“ sa origami plafonom od washi papira i VIP salonima za posebne klijente.
Na drugom spratu se nalaze linije Tiffany Lock, HardWear i satovi, dok treći nivo „Love & Engagement“ posvećen vereničkom nakitu, uključuje instalaciju od aluminijumske folije umetnica Sachiko Abe i Hajime Sesaki. Na vrhu zgrade se nalazi odeljak za nakit i lifestyle proizvode, kao i Blue Box Cafe – prva takva lokacija u Japanu.
Ovaj projekat označava novi nivo Tiffany-jeve prisutnosti u Japanu; brenda koji je u ovoj zemlji prisutan još od 1972.godine. Butik ne samo da podiže status brenda kao simbola luksuza, već postaje kulturni i društveni centar- sa konceptom arhiva, umetnosti i gastronomije u jednoj priči.
i2 portal