„Louis Vuitton“ otvorio najimpresivniju prodavnicu do sada

Najveća prodavnica brenda „Louis Vuitton“ je otvorena u Njujorku pre nekoliko dana. Prostire se na pet spratova, a osim prodavnice tu je i kafić, kao i čokolaterija. Fasada zgrade je ukrašena skulprutama noja i žirafe, a veliki prozor  logotipom kompanije.

Po ulasku u zgradu inspirisanu art-deko stilom, goste u otvorenom atrijumu dočekuju samostojeće instalacije od 90 kofera od poda do plafona, koje se odnose na nasleđe izrade kofera ove kompanije, a vertiklani zid torbi Speedy i Keepall potvrđuje razigranost i stilizovanost.

Njujork i LV su povezani još od davne 1898.godine, kada je ova modna kuća počela da prodaje svoje proizvode u SAD.

Svaki od pet spratova prikazuje poseban univerzum: prvi sprat je posvećen kožnoj galanteriji, dok je ženska kolekcija na drugom, a muška na trećem spratu. Na četvrtom spratu gostima je na usluzi jedinstveno iskustvo. Prostor je zamišljen kao kombinacija kafea i biblioteke, sadrži preko 600 naslova (favorizujući njujorške umetnike). Ovde je kulinarsko putovanje simbioza prefinjenosti i kreativnosti, uz koncept „luksuznih grickalica“. Gosti mogu da probaju i neke od ručno rađenih poslastica sa logoom brenda. Na petom spratu je „tajna soba“ gde se nalaze nakit i satovi; kao i deo za kolekcije Objets nomades i Art de la Table.

Ovaj prostor je mnogo više od prodavnice- ovo je mesto gde se spajaju umetnost, kultura i gastronomija, kako bi ostavili trajni utisak.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

Premijera mjuzikla „Balkan Ekspres“

„Balkan ekspres“ kultno delo Gordana Mihić, četiri decenije, nakon što je snimljen istoimeni film biće premijerno izvedeno u formi  mjuzikla u petak i subotu uveče,

Preporučujemo

Četiri ponašanja koja razaraju vezu ili brak

Istraživanjima su definisana kontraproduktivna ponašanja koja negativno utiču na partnerske odnose i predstavljaju jasne prediktore razvoda braka/prekida partnerskog odnosa. U svakom partnerstvu će se neka od ovih