„Louis Vuitton“ otvorio najimpresivniju prodavnicu do sada

Najveća prodavnica brenda „Louis Vuitton“ je otvorena u Njujorku pre nekoliko dana. Prostire se na pet spratova, a osim prodavnice tu je i kafić, kao i čokolaterija. Fasada zgrade je ukrašena skulprutama noja i žirafe, a veliki prozor  logotipom kompanije.

Po ulasku u zgradu inspirisanu art-deko stilom, goste u otvorenom atrijumu dočekuju samostojeće instalacije od 90 kofera od poda do plafona, koje se odnose na nasleđe izrade kofera ove kompanije, a vertiklani zid torbi Speedy i Keepall potvrđuje razigranost i stilizovanost.

Njujork i LV su povezani još od davne 1898.godine, kada je ova modna kuća počela da prodaje svoje proizvode u SAD.

Svaki od pet spratova prikazuje poseban univerzum: prvi sprat je posvećen kožnoj galanteriji, dok je ženska kolekcija na drugom, a muška na trećem spratu. Na četvrtom spratu gostima je na usluzi jedinstveno iskustvo. Prostor je zamišljen kao kombinacija kafea i biblioteke, sadrži preko 600 naslova (favorizujući njujorške umetnike). Ovde je kulinarsko putovanje simbioza prefinjenosti i kreativnosti, uz koncept „luksuznih grickalica“. Gosti mogu da probaju i neke od ručno rađenih poslastica sa logoom brenda. Na petom spratu je „tajna soba“ gde se nalaze nakit i satovi; kao i deo za kolekcije Objets nomades i Art de la Table.

Ovaj prostor je mnogo više od prodavnice- ovo je mesto gde se spajaju umetnost, kultura i gastronomija, kako bi ostavili trajni utisak.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i