Nakon ogromnog uticaja prošlogodišnje kampanje „Play Big“, Lacoste se vraća 2025. godine sa novim kreativnim pravcem pod nazivom „Igraj sa ikonama“. Kampanja nastavlja posvećenost brenda proslavljanju svog nasleđa, uz angažovanje smelih savremenih glasova. U centru novog globalnog lansiranja su pet ambasadora, Novak Đoković, Adel Egzarkopulos, Pjer Ninej, Venus Vilijams i Vang Jibo, svaki uparen sa reinterpretiranim Lacoste klasikom. Zajedno, oni čine vizualni jezik koji spaja sport, modu i ličnost u jedinstvenu, stilizovanu izjavu.
Kampanja se fokusira na kultne osnovne komade garderobe marke Lacoste, od prepoznatljive polo majice do plisiranih suknji i nove Lenglen torbe. Svaki komad je ponovo zamišljen kao objekat i metafora, poboljšan razigranim dizajnerskim obrtima i umetničkim pripovedanjem. Fotograf i reditelj Tajler Mičel, poznat po svom kinematografskom pristupu portretima, predvodi kreativno izvođenje. Sa scenografijom Popi Bartlet i stilizovanjem Imruha Aše, rezultat je vizuelno zadivljujuća serija fotografija i video zapisa koji proširuju modni rečnik marke Lacoste, a ostaju utemeljeni u njenim teniskim korenima.
Novak Đoković se u kampanji pojavljuje kao „Kralj terena“, umotan u zlatnu tenisku mrežu koja leprša poput kraljevskog ogrtača preko njegove Lacoste polo majice. Kompozicija uzdiže i sportistu i odeću, pozicionirajući Đokovića ne samo kao šampiona već i kao kulturnu ikonu, i ponovo potvrđujući polo kao osnovni element i sporta i stila.
Francuska glumica Adel Egzarkopulos reinterpretira Lenglen torbu kao plisiranu suknju u stilskom trenutku (optičke varke)koji referencira Lacoste nasleđe, dok istovremeno klima glavom modernoj razigranosti visoke mode.
Francuski glumac Pjer Ninej donosi duhovitost kampanji u tihoj, ali promišljenoj pozi, opušten u zelenoj boji marke Lakost na vrhu skulpturalne sofe oblikovane kao krokodilski amblem brenda. Njegova vinjeta, pod nazivom „Živi amblem“, prikazuje Lakostovu sposobnost da destiluje identitet kroz dizajn.
Venus Vilijams, koja igra „Legendu“, izranja iz dramatične naborane skulpture, a njen izgled odražava Lacoste majstorstvo forme.
U međuvremenu, kineska superzvezda Vang Jibo izlazi na scenu okružen buketima napravljenim od Lacoste polo majica u različitim nijansama plave. Njegov segment, pod nazivom „Jedinstvena harizma“, postaje proslava globalnog uticaja i sposobnosti mode da projektuje ličnost kroz ponavljanje i formu.
i2 portal