Labubu i Lafufu manija

Neobične igračke, pod nazivom Labubu i Lafufu su postale prava opsesija, ali nisu predmet dečije igre, već su postale pravi kolekcionarski hit među ljubiteljima art igračaka širom sveta. Dolaze iz kreativne radionice azijskog dizajnerskog kolektiva The Monsters, pod okriljem poznate marke Pop Mart.

Ko su zapravo Labubu i Lafufu 

Labubu je neodoljivo čudovište sa prepoznatljivim zubatim osmehom, velikim ušima i nestašnim pogledom. Njegov prijatelj, Lafufu dolazi kao nešto nežnija figura, ali i dalje u potpunosti unikatna, sa istom dozom šarma i razigranosti. Obe figure su deo bogatog sveta „The Monsters“, koji oslikava maštovitu simbiozu između fantastike, umetnosti i detinjstva.

Lafufu

Njihov fenomen je deo šireg globalnog trenda dizajnerskih i „blind box“ igračaka, koje se kupuju naslepo, što dodatno pojačava uzbuđenje kod kupaca. Ova praksa podseća na sakupljanje sličica ili figurica iz prošlih decenija, ali uz modernu, digitalnu i estetski osveženu interpretaciju.

Odrasli sve češće postaju njihovi kolekcionari, žene obožavaju da ih kače na torbe, a pojedini retki modeli se prodaju i po ceni od nekoliko stotina eura. Kompanija je prošle godine zabeležila rast prodaje od 107% i zaradila preko 419 miliona dolara. Ljudi čekaju u redovima, skupljaju serije, trguju figurama, oblače ih… Od nedavno mogu da se kupe i u Srbiji, po ceni od 80 eura.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i