Korejski tajni sjaj koji osvaja svet – chok chok

U eri filtera i veštačkog sjaja, dolati prirodna revolucija u nezi kože, pravo iz Koreje. Upoznajte „chok chok“ filozofiju.

Zaboravite na mat ten, tešku šminku i „instagram“ konture i filtere. Nova zvezda u svetu lepote je prirodan, zdrav sjaj kože, poznat kao „chok chok“ – pojam koji potiče iz korejskog jezika, a opisuje kožu koja je dubinski hidrirana, elastična i blistava.

U bukvalnom prevodu, „chok chok“ znači „vlažno vlažno“, ali u kontekstu lepote odnosi se na ten koji izgleda sveže, zdravo i zategnuto, ali nikako masno. To je onaj efekat koji ostavlja utisak da je koža upravo oprana čistom vodom – puna vlage, ali ne i ulja.

Za razliku od zapadne kozmetike koja često teži prikrivanju nesavršenosti, korejski pristup je preventivan i usmeren na negu. Cilj nije da se sakrije koža, već da zablista iznutra. Chok chok pristup podrazumeva:

Dubinsku hidrataciju (ne samo površinsku)

Višeslojnu negu – toneri, esencije, serumi, ampule

Lagane teksture koje se brzo upijaju

Prirodne sastojke kao što su zeleni čaj, aloe vera, propolis, fermentisani ekstrakti

Kako postići chok chok efekat?

1- Dvostruko čišćenje (double cleansking) – uljni čistač + pena za lice

2. Toniziranje – hidratantni toner, po mogućstvu sa hijaluronom

3. Esencija i serum – fokus na vlagu, ne na masnoću

4. Lagana hidratantna krema – gelaste ili vodenaste formule

5. Sheet maske – minimum 2-3 puta nedeljno

6. SPF zaštita – obavezno, svakog dana

I naravno – doslednost. Korejke često ulažu više vremena u večernju negu kože, nego u jutarnji make-up.

Trend koji je postao globalna opsesija

Chok chok se više ne povezuje samo sa Korejom – brendovi širom sveta nude „glass skin“ i „dewy finish“ proizvode, inspirisane ovom filozofijom. Na TikToku #chokchok ima milione pregleda, a poznate ličnosti otvoreno govore o tome da žele „sjaj, a ne slojeve pudera“.

U vremenu kada se sve više govori o mentalnom zdravlju, autentičnosti i prihvatanju sebe, chok chok nije samo estetski ideal, već i poruka: Koža treba da bude negovana, a ne savršena.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i