Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i modernoj spiritualnosti.

U moru sportske odeće, retki su brendovi koji uspeju da se nametnu kao životni stil. Alo Yoga, danas globalno prepoznatljiv brend za luksuznu sportsku garderobu, počeo je skromno, sa jasnom misijom: da inspiriše pokret i svest o telu kroz joga kulturu.

Brend su 2007.godine osnovali Marco DeGeorge i Danny Harris, dvojac iz Los Anđelesa, koji je primetio da postoji praznina na tržištu, kada je u pitanju moderna, sofisticirana odeća za jogu, koja podjednako dobro izgleda u studiju, ali i na ulici.

Misija od početka: Autentičnost i moda

Ime „Alo“ dolazi od skraćenice Air, Land i Ocean – simbolika povezanosti sa prirodom i životom u ravnoteži. njihov cilj nije bio da samo prodaju helanke i sportske grudnjake, već da stvore brend koji okuplja zajednicu i promoviše svestan način života – kroz pokret, meditaciju i pozitivan odnos prema telu.

Od samog početka, Alo Yoga se izdvajao po vrhunskim materijalima, pažljivo krojenim siluetama i minimalističkoj estetici. Odeća je dizajnirana tako da se nosi i van joga studija – što se savršeno uklopilo u rastući trend athleisure mode.

Zahvaljujući društvenim mrežama i strategiji saradnje sa poznatim influenserima i zvezdama poput Kendall Jenner, Hailey Bieber, Gigi Hadid i mnogih instruktora joge s milionima pratilaca, brend je ubrzo postao viralni hit.

Brend je proširio svoj uticaj otvaranjem ALO Welness klubova, joga studija i lansiranjem digitalne platforme Alo Moves, gde korisnici mogu vežbati uz instruktore iz celog sveta.

Ponose se time što proizvode odeću u etički nadgledanim fabrikama, i koriste reciklirane materijale, gde god je to moguće. U eri sve većeg zahteva za transparentnošću, Alo Yoga pozicionira sebe kao „modu s misijom“.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije