Kad mama kaže „ne“ toksinima- Biznis imperija Džesike Albe

Nakon što je stekla svetsku slavu kao glumica, Džesika Alba je odlučila da zakorači u svet preduzetništva, sa ciljem da stvori sigurnije proizvode za porodice širom sveta.

Glumica Džesika Alba je iznenadila mnoge kada je 2011.godine odlučila da se upusti u poslovne vode i osnuje The Honest Company, kompaniju posvećenu proizvodnji netoksičnih, ekološki prihvatljivih i etički proizvedenih proizvoda za bebe, domaćinstvo i ličnu negu.

Inspiracija za ovu poslovnu ideju je proistekla iz ličnog iskustva. Kada je 2008.godine postala majka, Alba je počela intenzivno da se interesuje za sastav proizvoda koje koristi za svoju ćerku. Jedna alergijska reakcija koju je doživela dok je prala odeću za bebu, bila je okidač za dublje istraživanje sastojaka u kozmetici, deterdžentima i bebi proizvodima. Naime, dobila je bolan osip svuda po koži, a nijedan lekar nije znao razlog. Sve je bilo u redu sa njenim zdravljem i njenom kožom. To je Albi bio alarm da krene da pažljivo analizira sastojke u proizvodima.

Bila sam šokirana koliko opasnih hemikalija se nalazi u svakodnevnim proizvodima koji su namenjeni bebama i porodicama“, izjavila je u jednom intervjuu. „Shvatila sam, da, ako želim promenu, moram sama da je pokrenem.

Pokrenula je The Honest Company sa idejom da tržištu ponudi proizvode koji su istovremeno bezbedni, funkcionalni i estetski privlačni.

Od pelena i maramica, do losiona i proizvoda za čišćenje doma, Honest je postao sinonim za „čist“ brend – dosledan transparentnosti, održivosti i odgovornosti prema korisnicima.

Kompanija je brzo privukla pažnju tržišta, kako zbog svoje poslovne filozofije, tako i zbog Albine posvećenosti. Za razliku od mnogih slavnih ličnosti koje samo pozajmljuju svoje ime, Alba je duboko uključena u sve aspekte poslovanja – od razvoja proizvoda, do marketinga i odnosa s javnošću.

Godine 2015. vrednost kompanije je procenjena na preko 1 milijardu dolara, a 2021.godine The Honest Company izlazi na berzu, što je bio još jedan veliki korak u njenom razvoju.

Danas, više od deceniju nakon osnivanja, Honest je i dalje jedan od vodećih brendova na tržištu prirodnih i netoksičnih proizvoda, a Džesika Alba je priznato ime u svetu preduzetništva, jednako kao i u filmskoj industriji.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i