Jacquemus Beach Club u Monte Carlu

Jacquemus stiže u Monaco kako bi proslavio duh Rivijere.

Od 1930-ih, hotel Monte Carlo Beach– koji se sastoji od 40 soba i apartmana izvrsno dizajniranih od strane poznatog arhitekte Indije Mahdavija – bio je referenca za ultra-ekskluzivnu klijentelu. Ovog leta, priznata modna kuća Jacquemus ostavlja svoj trag na nekoliko jedinstvenih načina – prvo, otvaranjem dva butika u srcu Monte Carlo beach Club-a. Uređene da odražavaju dom samog dizajnera, sa crtežima Renoara i Matisa na zidovima, prodavnice pružaju vrhunsko jedinstveno iskustvo kupovine, sa nogama gotovo u pesku.

Nakon što je posetio fascinantne lokacije – uključujući kanal u Versajskom dvorcu, Fondaciju Meg i pariski stan Ogista Perea – Jacquemus stiže u Roquebrune-Cap-Martin, još jedno mesto iz snova koje odaje počast njegovoj ljubavi prema jugu Francuske.

Koncept ove saradnje je poetska proslava šika Rivijere, reinterpretirana kroz Jacquemus-ovu razigranu, ali minimalističku estetiku“, kaže Rene Blino, generalni direktor Monte Carlo Beach.

Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu na pristaništu Monte Carlo Beach Club-a imaju prepoznatljivu banana žutu boju marke Jacquemus kao omaž letnjoj temi brenda, i kokosovo-bele i crne pruge kao referencu na kolekciju „La Croisière“ Jacquemus koja je lansirana prošlog januara u Parizu.

Suncobrani i sedišta u The Pool Café-u takođe imaju ove monohromatske pruge. „Projekat hvata opušteni glamur leta na Azurnoj obali“, kaže Blino. „To je prostor gde gosti mogu da uspore, uživaju u trenutku i urone u estetiku koja je nesumnjivo Jacquemus, ali i suštinski karakteristična za plažu Monte Carlo.“

„Posebna pažnja je posvećena harmoničnoj integraciji kluba u njegovo izuzetno prirodno okruženje, nudeći zadivljujući pogled na Mediteran“, kaže Doroti Delej, arhitektkinja enterijera koja je brinula o redizajnu. Inspiraciju je crpela od umetnika kao što su Pikaso, Raul Difi, Fernan Leže i Žan Kokto, na koje je region uticao. „Mediteranski maksimalizam Burnih dvadesetih je poziv da se proslavi lepota, radost života i umetnost zabave u luksuznom, prefinjenom okruženju gde je sve dizajnirano da prkosi jednostavnosti. Ovaj period, sinonim za bujnu dekoraciju, savršen je koktel za davanje nove duše ovom mitskom mestu“, kaže ona.

Novi izgled susreće bezvremensku eleganciju kroz izvrsnu mešavinu glamura Rivijere sa savremenim prizvukom.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout

Preporučujemo

Noćni voz od Rima do Azurne obale

Espresso Riviera vraća se na šine nakon uspešne letnje sezone prošle godine. Sa lenjim letnjim danima pred vratima, dugo, opušteno putovanje vozom između dve prelepe

Trendovi

Louis Vuitton sladoledi u srcu Toskane

Dolaskom leta, Louis Vuitton otvara vrata novom i prefinjenom iskustvu u srcu Versilije: svojoj prvoj sezonskoj đelateriji. Smešten tačno ispred butika Louis Vuitton u gradiću