Konopci, mreže, bove, brodski točkovi i čamci – to je ono što krasi prodavnicu u Forte dei Marmi, koja je nedavno transformisana u Golden Goose ribarnicu, italijanski letnji pop-ap 2025.
Duboko inspirisana šarmom mediteranskih ribarskih gradova i njihovih pijaca, nova konceptualna prodavnica rekreira atmosferu autentične italijanske ribarnice – ona priča priču, koja je još stvarnija kroz dizajn i performans osoblja.
„Zlatna“ ribarnica je oda sporom životu, lepoti jednostavnih stvari i čaroliji mediteranskog nasleđa.
Forte dei Marmi nije jedina destinacija koja će doživeti leto 2025. okružena morem. Prisutna čak i u prodavnici u Njujorku u Hemptonsu i na drugim posebnim lokacijama širom sveta,
MEDITERANSKI SAN
Svaki kutak prodavnice je pažljivo dekorisan. Hipnotišuća slika koju objedinjuju i linearno ponavljajući detalji i specifični elementi.
Ono što prvo privlači pažnju je spoljašnjost, gde zid od šarenih ribarskih bova i čamac na vesla prevoze posetioce ka srcu prodavnice. Kada uđete unutra, uronite u mediteransku estetiku prošlosti, čiju pravu suštinu prikazuju boje i materijali instalacija.
Bele i plave prugaste tende, starinski drveni ormarići i sanduci, i rustični metalni sudoperi – zajedno sa konopcima, ribarskim mrežama i pletenim korpama – reprodukuju ambijent lokalne ribarnice.
Sećanje na italijanska leta provedena pored mora izvire iz prelepo izrađene keramike i ručno oslikanih tanjira, koji su izloženi po celoj prodavnici: priče o moru, o preciznosti, zanatstvu i strasti.
i2 portal / GGDB