Golden Goose proslavlja 25 godina brenda novom kampanjom

Italijanski brend Golden Goose ima novu kampanju! Slave svoj najčuveniji model patika Super-Star, a zaštitno lice kampanje je Jane Fonda; glumica, aktivistkinja, koja savršeno oličava duh modela patika: autentična, smela i vanvremenska.

Počevši od njene filmske karijere, pa do fitnes modela i aktivistkinje, njena priča je obeležena sposobnošću neverovatne transformacije, ali istovremeno i relevantnosti.

Lansirane 2007.godine, patike Super-Star su bile prve na kojima se nalazila čuvena Golden Goose zvezda. Njihov dizajn je rezultat putovanja u Los Anđeles, gde je opuštena i živa estetika ulica Venice beach-a bila inspiracija za njihov nastanak. Zamišljene su kao patike koje spajaju italijansko umeće sa uticajem skejt kulture, stvarajući prepoznatljiv identitet, koji je evoluirao tokom vremena, bez gubljenja prepoznatljivosti.

U centru nove kampanje je video “ Born to Be a Super-Star„, koji priča energičnu priču, punu adrenalina, fokusiranu na one koji se usude da pomere svoje granice. Uz ovu kampanju, italijanski brend ne slavi samo patike, već poziva ljude da prihvate sebe bez kompromisa, ceneći svoju nesavršenost i jedinstven karakter svakog iskustva.

i2 portal / Golden Goose

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

Premijera mjuzikla „Balkan Ekspres“

„Balkan ekspres“ kultno delo Gordana Mihić, četiri decenije, nakon što je snimljen istoimeni film biće premijerno izvedeno u formi  mjuzikla u petak i subotu uveče,

Preporučujemo

Četiri ponašanja koja razaraju vezu ili brak

Istraživanjima su definisana kontraproduktivna ponašanja koja negativno utiču na partnerske odnose i predstavljaju jasne prediktore razvoda braka/prekida partnerskog odnosa. U svakom partnerstvu će se neka od ovih