Golden Goose proslavlja 25 godina brenda novom kampanjom

Italijanski brend Golden Goose ima novu kampanju! Slave svoj najčuveniji model patika Super-Star, a zaštitno lice kampanje je Jane Fonda; glumica, aktivistkinja, koja savršeno oličava duh modela patika: autentična, smela i vanvremenska.

Počevši od njene filmske karijere, pa do fitnes modela i aktivistkinje, njena priča je obeležena sposobnošću neverovatne transformacije, ali istovremeno i relevantnosti.

Lansirane 2007.godine, patike Super-Star su bile prve na kojima se nalazila čuvena Golden Goose zvezda. Njihov dizajn je rezultat putovanja u Los Anđeles, gde je opuštena i živa estetika ulica Venice beach-a bila inspiracija za njihov nastanak. Zamišljene su kao patike koje spajaju italijansko umeće sa uticajem skejt kulture, stvarajući prepoznatljiv identitet, koji je evoluirao tokom vremena, bez gubljenja prepoznatljivosti.

U centru nove kampanje je video “ Born to Be a Super-Star„, koji priča energičnu priču, punu adrenalina, fokusiranu na one koji se usude da pomere svoje granice. Uz ovu kampanju, italijanski brend ne slavi samo patike, već poziva ljude da prihvate sebe bez kompromisa, ceneći svoju nesavršenost i jedinstven karakter svakog iskustva.

i2 portal / Golden Goose

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i