Golden Goose proslavlja 25 godina brenda novom kampanjom

Italijanski brend Golden Goose ima novu kampanju! Slave svoj najčuveniji model patika Super-Star, a zaštitno lice kampanje je Jane Fonda; glumica, aktivistkinja, koja savršeno oličava duh modela patika: autentična, smela i vanvremenska.

Počevši od njene filmske karijere, pa do fitnes modela i aktivistkinje, njena priča je obeležena sposobnošću neverovatne transformacije, ali istovremeno i relevantnosti.

Lansirane 2007.godine, patike Super-Star su bile prve na kojima se nalazila čuvena Golden Goose zvezda. Njihov dizajn je rezultat putovanja u Los Anđeles, gde je opuštena i živa estetika ulica Venice beach-a bila inspiracija za njihov nastanak. Zamišljene su kao patike koje spajaju italijansko umeće sa uticajem skejt kulture, stvarajući prepoznatljiv identitet, koji je evoluirao tokom vremena, bez gubljenja prepoznatljivosti.

U centru nove kampanje je video “ Born to Be a Super-Star„, koji priča energičnu priču, punu adrenalina, fokusiranu na one koji se usude da pomere svoje granice. Uz ovu kampanju, italijanski brend ne slavi samo patike, već poziva ljude da prihvate sebe bez kompromisa, ceneći svoju nesavršenost i jedinstven karakter svakog iskustva.

i2 portal / Golden Goose

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Ona

Kafa usporava starenje kod žena

Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout

Trendovi

Jacquemus Beach Club u Monte Carlu

Jacquemus stiže u Monaco kako bi proslavio duh Rivijere. Od 1930-ih, hotel Monte Carlo Beach– koji se sastoji od 40 soba i apartmana izvrsno dizajniranih