Emotivna kampanja za Volvo EX90

 

Ponekada su najvažniji trenuci oni koji se nikada ne dogode. Volvo je snimio emotivni spot od četiri minuta, gde muškarac zamišlja budućnost svog nerođenog deteta – budućnost koja bi mogla da se izbriše u jednom trenutku, da nije revolucionarne bezbednosne tehnologije novog modela EX90.

„Brend je dao obećanje, proizvod je obećanje ispunio“ izjavio je Andras Malm, glavni kreativni direktor Volvo Cars. „Ova kampanja oličava ono što naš brend predstavlja; biti pionir u zaštiti ljudi i planete savršena je kombinacija“.

Spot je svedočanstvo Volvoove posvećenosti bezbednosti, predstavljajući novi, napredni paket senzora i kamera modela EX90, na način da se emotivno poveže sa publikom.

„Bilo je pravo zadovoljstvo pomoći da se ispriča tako važna priča o brendu, posebno u dugom formatu. Volvo bezbednosna tehnologija je, i uvek je bila, zaštita ljudi. Zato se priča našeg filma usredsređuje na ljude, pokazujući koliko važan trenutak može biti deo sekunde u kontekstu života,“ kažu iz kompanije.

Ova profesionalna kampanja pod nazivom „EX90 – Za život“ objavljena je u Francuskoj, Švedskoj i Sjedinjenim Državama u septembru 2024.

i2 portal / Volvo

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i