Air France i Maison Francis Kurkdjian lansirali prvi miris za osvežavanje prostora

Po prvi put u svojoj istoriji, Air France je lansirao miris za osvežavanje prostora, AF001. Za kreiranje ovog mirisa, kompanija je pozvala talentovanog Francisa Kurkdjiana, majstora parfema i umetničkog direktora Maison Francis Kurkdjian.

Počevši od 15.januara ove godine, ovaj miris je predstavljen na ulazu u određene salone Air France, na aerodromu Charles de Gaulle, kao gest dobrodošlice za početak putovanja. Gosti u salonima biznis i prve klase na aerodromu, mogu da otkriju ovaj miris, a Air France će postepeno koristiti miris i u drugim salonima u Parizu i širom sveta, narednih par meseci.

Foto: Air France

Ime samog mirisa, AF001, podseća na legendarne letove krajem 1970-ih, kada su avioni Konkord leteli između Njujorka i Pariza. Sa notama jasmina, ruže, mošusa i mimoze, ovaj miris teži da izazove osećaj prostranosti, smirenosti i svetlosti. Njegova delikatna cvetna aura vodi putnike na pravo mirisno putovanje, beležeći određeni trenutak u vremenu.

Nakon više od dve godine rada na mirisu, on otkriva dodatno čulno iskustvo, koje poboljšava identitet kompanije. To je prvi deo putovanja koji slavi francusku umetnost življenja u celosti.

i2 portal

 

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i