Kako bi obeležio 20. godišnjicu svoje kultne kolekcije Big Bang, Hublot je pokrenuo novu smelu kampanju u kojoj glavnu ulogu igra niko drugi do Choupette (Šupet), najrazmaženija mačka na internetu.
Plavo-krem birmanska mačka bila je obožavani ljubimac nemačkog modnog dizajnera Karla Lagerfelda i postala je zvezda društvenih medija.
Slika koju je za potrebe kampanje snimila vizionarska modna fotografkinja Karlijn Jakobs, predstavlja Hublot-ov smeli novi slogan: „Poseduj to“ – izjavu koja odražava neustrašivi, revolucionarni duh brenda.
Hublotov izbor Šupet je čudan, posebno zato što, kako je brend duhovito istakao u saopštenju za štampu, mačka „nema zglob niti zna kako da odredi vreme“. Pa ipak, Šupet, „ ikona poznata po svom otmenom načinu života“, donosi svoj „prepoznatljiv stav kampanji koja slavi skandalozno samopouzdanje i radikalnu individualnost“, izjavili su ispred Hublot-a.
Poznat po pisanju pravila dizajna satova, Hublot-ov Big Bang je debitovao 2005. godine fuzijom nekonvencionalnih materijala poput gume i keramike, drmajući industriju koja se oslanja na tradiciju. Dvadeset godina kasnije, kolekcija nastavlja da se razvija sa tehničkim inovacijama i avangardnim stilom, a sada i neočekivanim ambasadorima.
i2 portal