Mačka Karla Lagerfelda zaštitno lice nove Hublot kampanje

Kako bi obeležio 20. godišnjicu svoje kultne kolekcije Big Bang, Hublot je pokrenuo novu smelu kampanju u kojoj glavnu ulogu igra niko drugi do Choupette (Šupet), najrazmaženija mačka na internetu.

Plavo-krem birmanska mačka bila je obožavani ljubimac nemačkog modnog dizajnera Karla Lagerfelda i postala je zvezda društvenih medija.

Slika koju je za potrebe kampanje snimila vizionarska modna fotografkinja Karlijn Jakobs, predstavlja Hublot-ov smeli novi slogan: „Poseduj to“ – izjavu koja odražava neustrašivi, revolucionarni duh brenda.

Hublotov izbor Šupet je čudan, posebno zato što, kako je brend duhovito istakao u saopštenju za štampu, mačka „nema zglob niti zna kako da odredi vreme“. Pa ipak, Šupet, „ ikona poznata po svom otmenom načinu života“, donosi svoj „prepoznatljiv stav kampanji koja slavi skandalozno samopouzdanje i radikalnu individualnost“, izjavili  su ispred Hublot-a.

Poznat po pisanju pravila dizajna satova, Hublot-ov Big Bang je debitovao 2005. godine fuzijom nekonvencionalnih materijala poput gume i keramike, drmajući industriju koja se oslanja na tradiciju. Dvadeset godina kasnije, kolekcija nastavlja da se razvija sa tehničkim inovacijama i avangardnim stilom, a sada i neočekivanim ambasadorima.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Ona

Kafa usporava starenje kod žena

Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout

Trendovi

Jacquemus Beach Club u Monte Carlu

Jacquemus stiže u Monaco kako bi proslavio duh Rivijere. Od 1930-ih, hotel Monte Carlo Beach– koji se sastoji od 40 soba i apartmana izvrsno dizajniranih