Borntostandout, korejski brend luksuznih parfema je završio ciklus finansiranja serije A, koji su predvodili Touch Capital, američki fond, specijalizovan za robu široke potrošnje, i Bold, L’Oréal-ov korporativni fond. Borntostandout će imati koristi od L’Oréal-ove stručnosti u razvoju međunarodnog brenda, dok će Touch Capital pružiti strateški uvid za jačanje pozicije brenda na globalnim tržištima.
Ovaj način finansiranja će takođe omogućiti brendu da ubrza svoju ekspanziju, posebno u SAD i Evropi, dok će redefinisati iskustvo predstavljanja parfema kroz inovativne maloprodajne koncepte.
Vođen vizijom svog osnivača, Jun Lima, bivšeg finansijskog analitičara, specijalizovanog za kozmetički sektor, Borntostandout ima za cilj da pomeri granice kreativnosti u oblasti industrije parfema. Osnovan 2022.godine, brend je razvio kreativni pristup i umetničko pozicioniranje, uz distribuciju u 60 zemalja u roku od dve godine. Nedavno lansiranje kolekcije Extrait Extrême, sa koncentracijom od 60% mirisnih ulja, svedoči o smelosti ovog brenda.
„Ono što Borntostandout čini jedinstvenim u svetu luksuznih parfema je naše duboko uverenje da kreativnost nadmašuje konvencije, kaže Jun Lim, osnivač i generalni direktor. Dolazak tako prestižnih investitora prevazilazi običan kapitalni doprinos: to je snažna potvrda ideje da je jedinstvenost u oblasti luksuznih parfema jedna od najvećih.“
Parfeme ovog brenda možete da nađete na našem tržištu.
i2 portal