Da li su Polène torbe zaista vredne kupovine?

Pomama oko Polène torbi ne prestaje. Redovi ispred radnji su pokazatelj da su torbe ovog brenda i dalje na wish listama.

Kako je sve počelo?

Osnovana 2016.godine, od strane porodice Mothay: dva brata i sestre, francuska kuća Polène pravi kožnu galanteriju koja kombinuje minimalizam i kreativnost, kako bi ponudila jedinstvene i prepoznatljive modele. Sve je krenulo iz pariskog studija.

Koža je dobijena isljučivo od španskih i italijanskih sertifikovanih kožara. Sva proizvodnja je poverena zanatlijama u Ubriku, španskom gradu sspecijalizovanom za luksuznu kožnu galanteriju. Cilj brenda je bio da prave kožne torbe po povoljnim cenama, u različitim oblicima, a bez gubitka funkcionalnosti. Želeli su da to budu torbe za svaki dan, kvalitetne, ali da ne izgledaju kao kopija luksuznih brendova. Iskoristili su nedostatak kreativnosti i kvaliteta na tržištu u tom trenutku, i postigli ono što su i želeli.

Najprodavaniji model je nano Numéro Un.

Polène Numéro Un

Uspeh nije došao preko noći, bilo je potrebno mnogo rada i truda. Ipak, druga sezona serije Emily in Paris, i scena gde Emily nosi model Numéro Huit mint zelenu torbu, kao i Kate Middleton koja je nekoliko puta viđena sa plavom Numéro Sept torbom je izuzetno pomoglo brendu na građenju kredibiliteta, i kada se zakotrljalo, nije moglo da se zaustavi. Kombinacija trenda i funkcionalnosti čini ove torbe idelanim za skoro svaku priliku, pošto nude tihi luksuzni izgled, koji prati odbacivanje logotipa i povezuje se sa estetikom minimalizma gde je manje = više.

Polène Numéro Huit

Polène Numéro Sept

Danas, osim Pariza, imaju radnje u Seulu, Londonu, Tokiju i Njujorku. Osim torbi, proizvode i prodaju i nakit. Tematske kolekcije koje istražuju prirodu i njene oblike izražavanja, od udara vetra do izvajanih tekstura stena. Kolekcija pozlaćena 24-karatnim zlatom je izrađena u Italiji.

Ove godine, Polène je kupio investicioni fond L Catterton. Nije bilo objavljeno na sva zvona, ali Polène je uključen u listu transakcija koje sprovodi fond u vlasništvu LVMH, koji takođe ima udeo u kompanijama Birkenstock i Etro, a nedavno je investirao i u kozmetički brend Kiko Milano.

i2 portal

 

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Trendovi

Labubu i Lafufu manija

Neobične igračke, pod nazivom Labubu i Lafufu su postale prava opsesija, ali nisu predmet dečije igre, već su postale pravi kolekcionarski hit među ljubiteljima art

Ona

Kafa usporava starenje kod žena

Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i

Preporučujemo

Šta je rust-out i zašto se javlja?

Rust-out je stanje emocionalne i mentalne iscrpljenosti koje nastaje kada osoba oseća dosadu, frustraciju i nedostatak svrhe u svom poslu ili svakodnevnim aktivnostima. Dok burnout