Pomama oko Polène torbi ne prestaje. Redovi ispred radnji su pokazatelj da su torbe ovog brenda i dalje na wish listama.
Kako je sve počelo?
Osnovana 2016.godine, od strane porodice Mothay: dva brata i sestre, francuska kuća Polène pravi kožnu galanteriju koja kombinuje minimalizam i kreativnost, kako bi ponudila jedinstvene i prepoznatljive modele. Sve je krenulo iz pariskog studija.
Koža je dobijena isljučivo od španskih i italijanskih sertifikovanih kožara. Sva proizvodnja je poverena zanatlijama u Ubriku, španskom gradu sspecijalizovanom za luksuznu kožnu galanteriju. Cilj brenda je bio da prave kožne torbe po povoljnim cenama, u različitim oblicima, a bez gubitka funkcionalnosti. Želeli su da to budu torbe za svaki dan, kvalitetne, ali da ne izgledaju kao kopija luksuznih brendova. Iskoristili su nedostatak kreativnosti i kvaliteta na tržištu u tom trenutku, i postigli ono što su i želeli.
Najprodavaniji model je nano Numéro Un.
Polène Numéro Un
Uspeh nije došao preko noći, bilo je potrebno mnogo rada i truda. Ipak, druga sezona serije Emily in Paris, i scena gde Emily nosi model Numéro Huit mint zelenu torbu, kao i Kate Middleton koja je nekoliko puta viđena sa plavom Numéro Sept torbom je izuzetno pomoglo brendu na građenju kredibiliteta, i kada se zakotrljalo, nije moglo da se zaustavi. Kombinacija trenda i funkcionalnosti čini ove torbe idelanim za skoro svaku priliku, pošto nude tihi luksuzni izgled, koji prati odbacivanje logotipa i povezuje se sa estetikom minimalizma gde je manje = više.
Polène Numéro Huit
Polène Numéro Sept
Danas, osim Pariza, imaju radnje u Seulu, Londonu, Tokiju i Njujorku. Osim torbi, proizvode i prodaju i nakit. Tematske kolekcije koje istražuju prirodu i njene oblike izražavanja, od udara vetra do izvajanih tekstura stena. Kolekcija pozlaćena 24-karatnim zlatom je izrađena u Italiji.
Ove godine, Polène je kupio investicioni fond L Catterton. Nije bilo objavljeno na sva zvona, ali Polène je uključen u listu transakcija koje sprovodi fond u vlasništvu LVMH, koji takođe ima udeo u kompanijama Birkenstock i Etro, a nedavno je investirao i u kozmetički brend Kiko Milano.
i2 portal