Da li su Polène torbe zaista vredne kupovine?

Pomama oko Polène torbi ne prestaje. Redovi ispred radnji su pokazatelj da su torbe ovog brenda i dalje na wish listama.

Kako je sve počelo?

Osnovana 2016.godine, od strane porodice Mothay: dva brata i sestre, francuska kuća Polène pravi kožnu galanteriju koja kombinuje minimalizam i kreativnost, kako bi ponudila jedinstvene i prepoznatljive modele. Sve je krenulo iz pariskog studija.

Koža je dobijena isljučivo od španskih i italijanskih sertifikovanih kožara. Sva proizvodnja je poverena zanatlijama u Ubriku, španskom gradu sspecijalizovanom za luksuznu kožnu galanteriju. Cilj brenda je bio da prave kožne torbe po povoljnim cenama, u različitim oblicima, a bez gubitka funkcionalnosti. Želeli su da to budu torbe za svaki dan, kvalitetne, ali da ne izgledaju kao kopija luksuznih brendova. Iskoristili su nedostatak kreativnosti i kvaliteta na tržištu u tom trenutku, i postigli ono što su i želeli.

Najprodavaniji model je nano Numéro Un.

Polène Numéro Un

Uspeh nije došao preko noći, bilo je potrebno mnogo rada i truda. Ipak, druga sezona serije Emily in Paris, i scena gde Emily nosi model Numéro Huit mint zelenu torbu, kao i Kate Middleton koja je nekoliko puta viđena sa plavom Numéro Sept torbom je izuzetno pomoglo brendu na građenju kredibiliteta, i kada se zakotrljalo, nije moglo da se zaustavi. Kombinacija trenda i funkcionalnosti čini ove torbe idelanim za skoro svaku priliku, pošto nude tihi luksuzni izgled, koji prati odbacivanje logotipa i povezuje se sa estetikom minimalizma gde je manje = više.

Polène Numéro Huit

Polène Numéro Sept

Danas, osim Pariza, imaju radnje u Seulu, Londonu, Tokiju i Njujorku. Osim torbi, proizvode i prodaju i nakit. Tematske kolekcije koje istražuju prirodu i njene oblike izražavanja, od udara vetra do izvajanih tekstura stena. Kolekcija pozlaćena 24-karatnim zlatom je izrađena u Italiji.

Ove godine, Polène je kupio investicioni fond L Catterton. Nije bilo objavljeno na sva zvona, ali Polène je uključen u listu transakcija koje sprovodi fond u vlasništvu LVMH, koji takođe ima udeo u kompanijama Birkenstock i Etro, a nedavno je investirao i u kozmetički brend Kiko Milano.

i2 portal

 

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan