Top 5 niche parfema po našem izboru

Poslednjih godina izuzetno raste popularnost niche parfemskih brendova koji stvaraju sopstvenu industriju. Termin niche se koristi da opiše prepoznatljiv miris, kreiran u malim količinama, sa ograničenom dostupnošću, bez masovne reklame.

Za razliku od dizajnerskih parfema koji se masovno proizvode, niche parfimerije nude retke i vanvremenske parfeme, koji su daleko superiorniji u kvalitetu. Ovi parfemi su individualno izrađeni od visokokvalitetnih prirodnih sastojaka, stvarajući primaljive mirise i pružajući vanvremensko iskustvo.

Niche parfimerijska industrija favorizuje kreativnost, originalnost i samoizražavanje u odnosu na uobičajene trendove. Zbog toga zanatski parfimeri vide stvaranje mirisa kao umetničku formu. Ponosni su na pažljivo biranje sastojaka, stvarajući mirise sa složenim notama koje ostavljaju trajne utiske i uspomene.

Poreklo niche parfema

Tokom 1980-ih tržište dizajnerskih parfema je postalo donekle homogenizovano. Velike i dobro poznate grupe parfema su počele da kreiraju „uniformisane“ parfeme, kojima su želeli da udovolje masama. Brendovi su počeli manje da se fokusiraju na mirise, a više na reklamne kampanje. Nedostatak kreativnosti i originalnosti je doveo do toga da su svi parfemi počeli da slično mirišu.

Tokom 90-ih, potrošači počinju da gube interesovanje za „najprodavanije“ parfeme koji su se prodavali u robnim kućama širom sveta. Počeli su da traže originalnije i jedinstvenije mirise, kako bi mogli da izraze svoju individualnost.

Kako su rasli apetiti potrošača, tako je počela da se razvija i niche parfimerijska industrija. Mnoge niche parfemske kuće su kupljene od strane multinacionalnih konglomeratskih kompanija, dok druge i dalje rade „ispod radara“, i u vlasništvu su svog osnivača/ parfimera.

Top 5 niche parfema po našem izboru

Ganymede by Marc-Antoine Barrois. Predstavljen 2019.godine, i odmah nakon godinu dana dobio je nagradu kao najbolji parfem nezavisnog niche brenda. Unisex parfem. Gornje note su šafran i italijanska mandarina, srednje kineski osmantus, smilje i list ljubičice, a bazne note su jelenja koža, drvo, mošus, kedar i pačuli. Ovaj parfem je naš favorit br.1.

Maison MARC-ANTOINE BARROIS je od svog osnivanja,  2019. godine, odlučio da ukine celofansku ambalažu svojih kutija parfema, zamenivši je samolepljivom holografskom etiketom koja garantuje autentičnost proizvoda. Osim što se može ponovo koristiti, ambalaža se može reciklirati.

Tilia by Marc-Antoine Barrois. Tilia parfemska voda je 100% proizvedena u Francuskoj i, kao i svi mirisi MARC-ANTOINE BARROIS, bez endokrinih disruptora, kontroverznih supstanci i boja. Kao deo svoje posvećenosti kvalitetu svojih mirisnih kreacija, Maison MARC-ANTOINE BARROIS štiti zdravlje svojih kupaca smanjujući njihovu izloženost hemijskim jedinjenjima. Baziran je na cvetu lipe, Uz njega, tu su i cvet jasmina, heliotrop, ambroksan, vetiver i niz drugih nota.Tilija, kao što i sam naziv govori, potiče od grčko-latinskog naziva za drvo iz porodice Tiliaceae, tj. lipa.

This is not a blue bottle 1.7. Ovaj parfem predstavlja zrake sunca, prožete radosnim notama. Njegove gornje note uključuju kokosovu ružu, sandalovinu i beli mošus, koji zajedno stvaraju vibrirajuću ekstazu. Miris počinje toplinom kokosove ruže, koja nežno prelazi u bogatstvo sandalovine i belog mošusa, stvarajući trenutke čiste radosti.

Na horizontu ozonske nijanse osvetljavaju prostor, a ružičasti biber daje svoju notu sreće i ispunjava srce toplinom. U belom zagrljaju ljiljana i frangipanija nalazimo utehu, a suptilna toplina vanile dodaje dašak nežnosti. Ovo je parfem sreće, parfem srećnih trenutaka.

BoraBora. Borabora iz parfemske kuće Giardini di Toscana je parfem koji objedinjuje duh egzotike, avanturizma i tropske elegancije, pružajući jedinstveno  iskustvo koje je istovremeno osvežavajuće i zavodljivo. Inspirisan prelepim pejzažima i raskošnom florom ostrva Bora Bora, ovaj miris donosi trenutan osećaj bekstva u raj.

Rosendo 8. Ovo cvetni drveni mošusni miris za žene i muškarce. Predstavljen je 2024.godine. Gornje note su ananas, jabuka, kruška i citrusi; srednje note su cimet, iris, amber, bugarska ruža i pačuli; bazne note su vanila, kedar, drvo i vetiver.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

Premijera mjuzikla „Balkan Ekspres“

„Balkan ekspres“ kultno delo Gordana Mihić, četiri decenije, nakon što je snimljen istoimeni film biće premijerno izvedeno u formi  mjuzikla u petak i subotu uveče,

Preporučujemo

Četiri ponašanja koja razaraju vezu ili brak

Istraživanjima su definisana kontraproduktivna ponašanja koja negativno utiču na partnerske odnose i predstavljaju jasne prediktore razvoda braka/prekida partnerskog odnosa. U svakom partnerstvu će se neka od ovih