Zara predstavila parfeme za kosu

Ništa lepše od kose koja divno miriše!  Da bismo to postigli, neophodna je kombinacija idealnog šampona, balzama i maske, ali trendovi kažu da je najlakši put do mirisne kose – parfem za kosu.

Parfemi za kosu nisu nikakav novitet kada je u pitanju nega kose, ali jesu sve traženiji proizvod. Tokom poslednjih 12 meseci, pretraga za parfemima za kosu je skočila za 70 odsto. Brendovi kao što su Dior, Diptique i Maison Francis Kukrdijan su lansirali parfeme za kosu, a sada im se pridružuje i Zara, sa jednako luksuznom ponudom i cenom od 14,50 eura.

Zara

Osmišljena od strane hair stiliste Guida Palaua, kolekcija se sastoji od tri mirisa: Dawn: Let’s Begin, Dusk: And Then… i Midnight: After Everything, svaki dizajniran da se koristi u različitim periodima dana. Dawn je u zelenoj bočici i ima note limuna, cveta kajsije i mošusa, koji zajedno daju energiju za početak dana; Dusk se u plavoj bočici ističe notama jasmina, šećernom aromom i drvetom, idealan je za predveče; a Midnight stiže u crvenoj bočici, i predstavlja miks nota vanile i maline.

Zaštitno lice je Daisy Edgar-Jones, glumica koju pamtimo iz serije Normal people.

i2 portal

podeli na mrežama:

Facebook
LinkedIn
Email
Pinterest

Najnovije

Kultura

„Avatar 3“ stiže u decembru ove godine

Nakon brojnih odlaganja i gotovo decenije u stvaranju nastavka, fanovi širom sveta konačno mogu da upišu datum u svoje kalendare – treći deo svetskog hita

Trendovi

Selena Gomez lansira svoj prvi parfem

„Neka od mojih najlepših sećanja su iz perioda kada sam ga stvarala“, rekla je Gomez o razvoju Rare Eau de Parfum, koji će biti dostupan

Preporučujemo

Kako je nastao brend Alo Yoga

Alo Yoga nije samo odeća, to je filozofija pokreta, balansa i stila. Iza brenda koji obožavaju poznate ličnosti stoji priča o strasti, strateškom razvoju i