„Louis Vuitton“ monogram je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Obeležavajući prazničnu sezonu 2024, ova modna kuća ubacuje dozu razigranosti uz klasiku, što bi trebalo da se dopadne starim kolekcionarima, ali da privuče i nove.
„Vivienne Holidays“ kolekcija
Predmeti iz „Vivienne Holiday“ kolekcije ostaju neki od najpoznatijih i najtraženijih kolekcionarskih artikala kuće „Louis Vuitton“ iz godine u godinu. Svake godine se u kolekciji pojavljuju specijalna izdanja Monogram i Damier kožne galanterije sa zimskom tematikom i nezaobilaznom maskotom Vivijen.
Proteklih godina, Vivijen je putovala svuda, od Pariza i Venecije, do Seula, Njujorka i Londona. Iz godine u godinu, kolekcionari se bore da dođu komada iz ove kolekcije, koja je upravo danas, 1.novembra globalno lansirana.
Šta se promenilo ove godine?
Oživljavajući klasične Monogram komade, maskota Vivijen se pojavljuje na nizu torbi, aksesoara i malih kožnih predmeta. Iako je Vivijen deo kolekcije još od 2017.godine, ove godine kolekcija izgleda malo drugačije.
Kolekcija sadrži dve teme: „Candy Factor“ i „Snow Show“ koje savršeno oslikavaju suštinu praznične sezone. Ono što je drugačije ove godine je da kolekcija sadrži samo komade Monogram Canvas, nema Damier torbi niti ostalih aksesoara.
Tu su samo dve torbe iz Monogram kolekcije: Nano Noé i Nano Alma. Nano Noé u temi „Snow Show“ prikazuje Vivijen u zimskoj LV zemlji čuda, dok Nano Alma prikazuje Vivijen u temi „Candy Factor“ sa motivima slatkiša i crvenim detaljima.
Foto: Louis Vuitton
i2 portal